Tuesday, November 3, 2009

Kembali KepadaMu.......

Aku seorang musafir yang masih berjalan untuk mencari keredhaanMu. Ya Allah, dengarlah rintihan hambamu ini. Aku kini semakin dahaga untuk meneguk kasih dan sayangMu. Diri ini terasa begitu jauh dari jalanMu. Kembalikanlah aku ke jalan yang engkau redhai. Airmata yang mengalir kini belum tentu dapat menebus segala kesalahan yang aku lakukan. Aku adalah insan biasa yang sering melakukan kesilapan. Tidak mampu diri ini untuk menanggung bebanan, merentangi segala halangan dan ujian kehidupan. Berilah aku kekuatan dan ketabahan dalam menempuhi perjalanan yang berliku, penuh duri dan godaan hawa nafsu. Aku ingin menjadi insan yang sering berada di bawah naungan hidayah dan petunjukMu. Pimpinlah aku ke jalan yang benar. Aku ingin berubah menuju destinasi yang baru....Bantulah aku Ya Allah untuk meraih cintaMu yang Hakiki dan Abadi.....Amin Ya Rabbal A'lamin..............


No comments:

Post a Comment