Wednesday, September 1, 2010

Dinner with My Bestfriends Forever..

Chicken Cop yang Marvellous!!!
Kuew Teow goreng basah..memang menyelerakan!(^_*)

Dalam banyak2 yang aku order,yang ni jugak yang paling sedap!fresh oren.Yang aku order ni pn gelas saiz kecik,tapi memang penuh perut kalau minum, belum gelas besar ag!huhu!
Rasanye...mmmm...manis2 buah gitu!


Nak suh Lin abiskan chicken cop ni.Perut dah rsa dugai....=(



Yahhh...begitu selera sekali Fath n Dilah =)




Hajar...suka sokmo dapat makan.Citarasa die memang power!



Yummmm...yummy...kenikmatan yang tidak terkata!



Fath & Dilah dah mengantuk time tunggu makanan sampai =)




Sementara tunggu, baik bergambar dulu (^_*)



Hari isnin(30.08.2010) yang lepas, aku dan 4 orang sahabat baik(Hajar,Lin, Fatrah,Dilah) pergi dinner tuk buka puasa bersama2. Excited betul rase nk gi. Buka pose ptg ni hanya dengan sedikit kuih dan air tebu je, coz nk save ruang tuk dinner malam ni.hehehe! And then terus solat maghrib n bersiap. Malam ni hajar drive bawak kitorg gi makan. Die kt chicken chop kt kedai tu sedap..mmm...Yummy!inilah kali pertama aku nk try chicken chop!hehe!

Aish!kul 8 lagi kitorg dh siap.Tinggal tunggu Hajar je datang amik kt umah. Hajar kt die gi anta Su n Quyah ke stesen kereta api dulu. Tp mcm2 mslh yg b'laku, kul 10 lbih br Hajar sampai. Aduh...perut aku dh rasa dugai,lama sangat tahan lapar,perut pun dah pnuh dengan angin. Tapi bila sampi kt kedai tu,hebat gak makanan yg aku order.huhuhu! (Kuew Teow goreng basah, chicken cop & air fresh oren).Fuh!mmg dahsyat!...tapi...aku rasa cam bese je.Perut dh rase lain macam. Makanan sampai,tp aku x dpt habiskan. Chicken cop pn aku makan sikit je. Nasib baik kawan2 tolong habiskan, klu x m'bazir je. Alhamdulillah, dapat gak wat dinner sem ni, walaupun mcm2 hal yg b'laku =)










No comments:

Post a Comment